Garantie si returnare
GARANȚIA ȘI RETURNAREA PRODUSELOR
Asigurăm garanția tuturor produselor comercializate prin intermediul website-ului, potrivit dispozițiilor legale privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
În cazul în care la momentul primirii, produsul are un defect, Clientul/Cumpărătorul trebuie să contacteze imediat Unik25.com prin e-mail la adresa office@unik25.com și să adauge poze ale produsului, acestea urmând a fi trimise producătorului). În termen de maxim 30 zile calendaristice din ziua în care coletul a fost livrat, Clientul/Cumpărătorul trebuie să returneze produsul (plata curierului pentru retur va fi suportată de Unik25.com. Este foarte important ca produsul să fie împachetat în ambalajul lui original, să nu existe urme de uzură, să nu sufere alterări de orice fel etc.
În momentul în care Unik25.com va primi produsul, va fi controlat pentru confirmarea defectului, iar Clientului/Cumpărătorului îi va fi trimits un produs nou.
Clientul se obligă să returneze produsul fără a consuma substanța acestuia. Orice folosire a produsului care duce la o pierdere de 10% sau mai mult din volumul acestuia, va fi considerată acceptată de către client și respinsă în mod automat de către Unik25.com. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul nu dorește un produs nou în schimb, rambursarea se va face in termen de minimum 10 zile din momentul livrării produsului.
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul vrea sa schimbe produsul pentru unul de o altă aromă, etc, este rugat să contacteze Unik25.com prin email la adresa office@unik25.com și să returneze produsul prin curier în termen de maxim 30 zile calendaristice din ziua în care acesta fost livrat la Client/Cumpărător (în acest caz plata curierului este suportată de Client/Cumpărător).
Asigurăm garanția tuturor produselor comercializate prin intermediul website-ului, potrivit dispozițiilor legale privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
În cazul în care la momentul primirii, produsul are un defect, Clientul/Cumpărătorul trebuie să contacteze imediat Unik25.com prin e-mail la adresa office@unik25.com și să adauge poze ale produsului, acestea urmând a fi trimise producătorului). În termen de maxim 30 zile calendaristice din ziua în care coletul a fost livrat, Clientul/Cumpărătorul trebuie să returneze produsul (plata curierului pentru retur va fi suportată de Unik25.com. Este foarte important ca produsul să fie împachetat în ambalajul lui original, să nu existe urme de uzură, să nu sufere alterări de orice fel etc.
În momentul în care Unik25.com va primi produsul, va fi controlat pentru confirmarea defectului, iar Clientului/Cumpărătorului îi va fi trimits un produs nou.
Clientul se obligă să returneze produsul fără a consuma substanța acestuia. Orice folosire a produsului care duce la o pierdere de 10% sau mai mult din volumul acestuia, va fi considerată acceptată de către client și respinsă în mod automat de către Unik25.com. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul nu dorește un produs nou în schimb, rambursarea se va face in termen de minimum 10 zile din momentul livrării produsului.
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul vrea sa schimbe produsul pentru unul de o altă aromă, etc, este rugat să contacteze Unik25.com prin email la adresa office@unik25.com și să returneze produsul prin curier în termen de maxim 30 zile calendaristice din ziua în care acesta fost livrat la Client/Cumpărător (în acest caz plata curierului este suportată de Client/Cumpărător).
